Lida Loop

Halloj!
Denna helg var det dax för andra deltävlingen i långloppscupen (Mitsubishi challenge).
Åkte upp till Stockholm tidigt igår tillsammans med Mikaela, då vi hade lite saker att hinna med under dagen.

Vi mötte upp Per Kumlin som tävlar för Cykloteket racing team på tävlings området, för att hämta ut nummerlappar och testa lite olika partier på banan.
Efter detta blev det att leta upp Hotellet för att fixa iordning oss, då vi blivit hembjudna på en mycket trevlig middag hos Kumlin/Andersson :)
En rolig och trevlig kväll blev det med go mat samt viktiga vinster för västkustborna på Buzz :)

Dagens tävling blev riktigt bra, trevligt väder och en riktigt bra bana med mycket "riktig" Mtb-åkning :)
Kämpade på bra loppet igenom med lite kramp känningar på sista loopen. Men kunde ändå kriga med och sno åt mig en fin 5:e plats i spurten.
Då det alltid brukar vara 3 pristagare i H30 blev jag lite paff när jag hörde mitt namn i högtalaren, fick springa bort snabbt dock utan klubbtröjan, men jag Hann iaf få mitt pris :-)
Tack Mikaela för all hjälp, du är bäst!
Nu en låååång resa hem igen!

Ha de gött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

donaldhandersson

CYKEL BLOGG

RSS 2.0