En 4:e plats på Kattegattstouren :-)

Sitter nu hemma i soffan och slappar efter ytterliggare en grymt rolig tävlingshelg.
Idag va det samma bana som igår fast den kördes åt motsatt håll.
En riktigt snabb och kul bana. Kunde väl vart lite mer tekniskt för att passa mig bättre men torrt och fina stigar va det.
Va med bra i starten som jag brukar få till bra och är med där framme. Försökte finna mitt eget tempo direkt idag då jag inte hade riktigt pang i benen.
Kunde hålla ett bra tempo och köra till mig en 4:e plats idag och även totalt för helgen :-)
En riktigt rolig hel i Varberg ihop med gumman, Anders och Kangas.
Riktigt kul att träffa gänget från CKX oxå.
Sov gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

donaldhandersson

CYKEL BLOGG

RSS 2.0