Ränneslättsturen

Tjenixen!
Dålig uppdatering de sista, har vart fullt upp med jobb samt träning.
Idag gick Ränneslättsturen av stapeln och jag kände mig väldigt taggad. Började igår med att test köra banans sista mil och formen kändes bra, laddade med massa pasta på en trevlig restaurang i Eksjö igår kväll medans Mikaela drog i sig en plankstek :-) kändes som de skulle bli ett roligt race på en bana som jag verkligen gillade förra året..
Men va hände? Starten gick jag jag hängde på som vanligt där jag vet att jag ska vara, men kroppen svarade ingenting, kändes skit hela loppet, men fick bita ihop och ta mig runt. Slutade på en 13:e plats.
Nu känns de som att kroppen och cykeln får vila några dagar, och sen börja ladda för nästa långlopp till helgen.
Vill passa på att gratulera Per Kumlin som gjorde ett grymt lopp och fick sig en fin 3:e plats :-) Bra där!!
 
Här kommer två bilder från helgen som gått. Den andra bilden talar för sig själv om hur loppet kändes.
 
 
 
 :-
 
 
ha de gött/ Donaldh
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

donaldhandersson

CYKEL BLOGG

RSS 2.0