Första etappen på kattegattstouren!

Halloj :-)
Sitter just nu i vår camping stuga efter en fartfylld dag.
Dagen börja med att vi tog oss ner till Varberg och försöka hitta rätt till tävlingen, väl framme mötte vi upp Anders och Kangas från UCK som oxå skulle tävla. Efter ombyte var det dax att värma upp, så det passa bra att man fick rulla på banan, det var en riktigt snabb och riktigt rolig bana :-)
Kl halv två var det dax för start, fick en bra start och låg tvåa efter Johan Andersson och hängde med Johan och Fredrik i två varv då jag fick slå av på tempot lite. Låg trea fram till typ 5-6:e varvet då Nico och senare Hilke oxå kom och jag kunde tyvärr inte svara då jag fick hålla mitt eget tempo.
Fick till en fin 5:e plats idag.
Nya tag imorgon.

Tack för idag :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

donaldhandersson

CYKEL BLOGG

RSS 2.0