Dålig upptadering men slutade 2:a i sverigecupen.

Halloj :-)
Nu har det vart dålig uppdatering sedan förra helgens Sverigecup.
Får bli en liten sammanfattning.
Sverigecupen är nu tyvärr slut, då sista deltävlingen var i Borås, blev en riktigt tuff sista tävling för mig
då banan är riktigt tuff och jag hade sjukt ont i nacken, men jag visste att jag behövde poängen i totalen så
jag krigade mig igenom detta lopp och blev 4a. Lite surt att inte kunna ge allt sista tävlingen, då det visade sig att hade jag blivit 3:a i detta lopp hade jag vunnit totalen med 1poäng, istället förlorade jag med 1poäng och blev 2:a.
Jag är nöjd ändå eftersom detta var min första sverigecup säsong.
Denna vecka som gått har tyvärr allergin slagit till igen, men har ändå försökt vara ute på cykeln för att
få min träning så gott det går.
Två bilder från racet i Borås.
 
 
Midsommar har också firats denna helg med mycket trevliga vänner,
Lars& Malin och Johnny & Malin och givetvis Mikaela.
Massa god mat, dricka, efterrätt och massa skratt, tack för denna kväll :)
Här kommer några bilder från denna kväll.
 
 
 
 
 
Ha det gött sålänge / Donaldh
 
.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

donaldhandersson

CYKEL BLOGG

RSS 2.0