SM XCO 2012!

Hej alla! Igår blev det tyvärr inte som jag ville. Kroppen är fortfarande seg efter en längre tid och vill inte som jag vill. Känns riktigt bra dem första varven då jag är med där framme. Men sen är det bara stopp och det funkar inte alls att ligga på som jag vill :( Riktigt tråkigt när det är en sån här helg då det är SM som man vill göra bra ifrån sig.. Får gratulera våran suverän i klassen Johan Andersson till grym körning och vinst:) Och Per Kumlin till en fin 6:e plats Men men det får bli lite vila nu och försöka hitta tillbaka till lite form lagom till Cykelvasan hoppas jag. Liten tröst med gårdagen va att jag fick mottaga mitt 2:a pris för totalen i Sverigecupen 2012 :-) Nu är vi på väg ner till Slottsskogen för att köra lite stafett. Ska bli kul :-) Ha det gött



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

donaldhandersson

CYKEL BLOGG

RSS 2.0