Rättvik

Tjenare!
Just nu är vi i Rättvik för att imorgon köra mörksuggejakten, vi bor i en stugby som har utsikt över Siljan och Rättvik väldigt fint. Vi åkte upp igår jag och Mikaela för att passa på att ta lite semester, idag fick vi shoppat loss så nu är Iaf Mikaela nöjd :) men fick med mig ett par nya röda shorts jag oxå :) 
Efter shopping blev de glass och kika runt i Rättvik, sedan var de dax att  ge sig ut och träna en sväng, började att köra upp till slalombacken där de bara ösregnade så jag vände hem igen, men när de slutat så gjorde jag ett nytt försök och klarade mig från regn :) körde bitar av banan, för att kolla in den inför morgondagens race :) 
Nu har vi laddat upp med spagetti och köttfärssås och hoppas att allergin håller sig borta och att benen vill vara med imorgon!!
Ha det gött /Donaldh 
 
Fick bli en gammal bild då jag inte kan lägga upp någon ny just nu.. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

donaldhandersson

CYKEL BLOGG

RSS 2.0