Mörksuggejakten

Halloj :-) 
Tänkte skriva lite om helgens race om man nu får kalla det för de :) 
Kl tio gick starten upp mot vidablick, en riktigt tuff stigning som ändå kändes hyfsat, visste inte alls hur kroppen 
skulle svara, då jag hade halsont i veckan som var och inte kände mig pigg. Men de kändes bra och jag såg fram emot en rolig tur . Efter bara dryga milen kändes däcket konstigt och jag fick snabbt se att de blivit ett hål, det var bara att hoppa av snabbt, jag tryckte i en vätske patron men den bara spruta rakt ut, skit tänkte jag, jag testade med en  slang, men det  var lättare sagt en gjort ,den small direkt. Där tog den tävlingen slut.. Kändes skit tråkigt att behöva bryta, men fanns inte så mycket att välja på, reserv hjulen låg i bilen som Mikaela hade och tiden bara rann iväg.. Fick hjälp av några killar så jag kunde ringa Mikaela som stod en mil bort och vänta på att få ge mig en ny flaska i farten, blev inte riktigt så när hon hörde min röst i telefon, hon frågade två gånger "vem är de" haha :) 
Tog mig tillbaka till målområdet och fick se bitar av tävlingen vid sidan av :) nu blir det en träningsperiod och ladda inför SM om några veckor.. 
 
Ha det gött :-)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

donaldhandersson

CYKEL BLOGG

RSS 2.0